Etappe 9, Sant'Antonio Albareda - Vaprio d'Adda - Reisverslag uit Vaprio d'Adda, Italië van Briene en Sander Vet - WaarBenJij.nu Etappe 9, Sant'Antonio Albareda - Vaprio d'Adda - Reisverslag uit Vaprio d'Adda, Italië van Briene en Sander Vet - WaarBenJij.nu

Etappe 9, Sant'Antonio Albareda - Vaprio d'Adda

Blijf op de hoogte en volg Briene en Sander

06 Augustus 2015 | Italië, Vaprio d'Adda

Lieve lezers en lief dagboek!

Excuses als dit bericht kortaf en minder leuk is, we hebben zo genoten van de tocht en met name de biertjes naderhand dat het typen van dit bericht aan de kant geschoven was.

Maar nu, na 115 kilometer, enkele biertjes, een potje knarsen en een grote pizza stel ik jullie op de hoogte van onze gebeurtenissen.

We vertrokken vanochtend na een zeer lekker ontbijt met veel zoetigheden naar beneden. De klim van gisteren was bijna net zo erg in de afdaling. Met de remmen ingeknepen kwamen we na 15 minuten en 4,5 kilometer beneden. Dat was gisteren wel anders!

De tocht naar het Comomeer vervolgde vlak en zelfs een beetje naar beneden. Heerlijk want de kilometers vlogen voorbij!

Na 35km arriveerden we bij het meer, zo prachtig! In de kleine dorpen straalden en riepen de terrassen maar wij fietsten stug door! Het was tenslotte nog geen 10 uur!

De tocht langs het meer was ook mooi en bij Varenna maakten we de oversteek, om vervolgens bij Bellagio weer aan te meren!

We hebben veel over de grote weg moeten fietsen, veel tunnels doorkruist, veel slechte fietspaden overwonnen en te kampen gehad met hitte rond de 40 graden.....

Maar tegelijkertijd hebben we langs een prachtige rivier mogen fietsen, heeft Sander verkoeling gezocht in dezelfde rivier en is de B&B wederom gastvrij en schitterend.

Zo heft alles elkaar steeds weer op maar blijft het genieten de boventoon voeren!!

De komende twee dagen doen we het extra rustig aan. We hadden de paus gevraagd of hij ons eerder kon ontvangen maar hij zij ons te genieten en rustig aan te doen! Daarom morgen maar 85 km en de andere dag maar 40 km richting het Gardameer!

Tot morgen!

• 06 Augustus 2015 - 22:02

John:

Jongens, jullie moeten naar het zuiden, niet naar het oosten! Groot gelijk om in die streek even te genieten en wat langer op een terrasje te zitten. Volgende week komen we die kant op, ons verblijf is geboekt.

• 07 Augustus 2015 - 08:26

Lianne:

Snelle Jelle is er niks bij vergeleken. Geniet!

• 07 Augustus 2015 - 11:24

Wies:

Het is ook jullie vakantie, dus even rustig aan is een must,

• 07 Augustus 2015 - 13:36

Rob:

Zie net dat jullie ook door Pforzheim zijn gekomen. Als ik dat geweten had! Zit nog op proefstroken van Härter te wachten. Veel plezier.