Op naar Huskvarna uit Zweden! - Reisverslag uit Huskvarna, Zweden van Briene en Sander Vet - WaarBenJij.nu Op naar Huskvarna uit Zweden! - Reisverslag uit Huskvarna, Zweden van Briene en Sander Vet - WaarBenJij.nu

Op naar Huskvarna uit Zweden!

Door: brieneensander

Blijf op de hoogte en volg Briene en Sander

01 Augustus 2010 | Zweden, Huskvarna

Gisteren op tijd naar bed gegaan. Sander sliep om 20.30 uur al en kort daarna (21.00 uur) viel Briene ook in slaap. Hij werd af en toe wakker van het gesnurk van sander, maar daarvan was hij op de hoogte.
Briene werd om 6.00 uur al wakker, maar wilde er nog niet uit. Hij bleef nog maar liggen, maar om 7.30 uur had hij het wel gezien. Sander moest maar wakker gemaakt worden.
De kleding die we gewassen hadden was gelukkig droog. We konden het gewoon weer aan doen. Het weer zag er goed uit.
Briene had er vandaag niet zo´n zin in het fietsen, maar ja het moet toch gewoon door gaan.
Bij het plaatsje Lagan waren we op de 1000 km!!!!!!
Onderweg wat regendruppels gehad, maar dat viel wel mee. Twee keer een buitje, maar dat waren we snel vergeten. We hadden de wind weer mee.
Rond de middag kwam de zon en we konden in een korte broek verder fietsen.
Om 15.30 uur kwamen we in Huskvarna bij de jeugdherberg, maar die is tot 17.00 uur dicht.
Er zat niets anders op dan op een terrasje te gaan zitten. Daarna wat gegeten en boodschappen gedaan.
Om 17.00 uur naar de jeugdherberg, waar we een rustige avond hebben. Het weer is helemaal open getrokken, de zon schijnt nog.
Vandaag 118 kilometer gefietst met een gemiddelde snelheid van 22,7 km/uur. We hebben 5 uur en 11 minuten gefietst.
Morgen gaan we heel de dag langs een meer fietsen, hopelijk zien we mooie dingen.

Kostenoverzicht:
Avondeten bij restaurant SEK 530,00

Totaal Dag 8 € 137,70

• 01 Augustus 2010 - 18:40

Judith:

mannen ik heb onwijs veel respect voor jullie. Hou vol! Blijf genieten van de reis

• 01 Augustus 2010 - 19:56

"zaterdag 16.00 Uur":

"Goed gedaan mannen. 30% zit er toch echt op en nú elkaar wakker houden, figuurlijk dan. Tegen snurken vanje maat bestaat een eenvoudig middeltje: oordopjes...vraag maar aan mijn vrouw. Géén zin om te fietsen....,jammer, nou komt het erop aan.De eerste week ging behoorlijk voortvarend, maar nu begint het echte WERK! Afmaken die droom! De steun van het thuisfront moet je toch op de been(fiets) houden!Huskvarna, staat me iets bij van naaimachines, tóch?

• 01 Augustus 2010 - 21:04

Nienke:

Leuk dat jullie al over de 100 km zitten, wauw!:D
    Ga vooral zo door!

xx

• 02 Augustus 2010 - 06:14

Chuck En Briene:

Na weer een lange nacht, we sliepen al weer om 9u, zijn we weer fit wakker geworden. Net een typisch Zweeds ontbijt op met taai brood en knäckebröd. Buiten regent het en dat duurt nog wel tot de middag maar we stappen zo gewoon weer op de fiets. Vandaag heel de dag langs een keigroot meer. Voor jullie, werk ze vandaag op deze maandagmorgen of geniet van de vakantie! Dat doen wij ook!! Gr. Chuck en Briene

• 02 Augustus 2010 - 07:56

Wies:

Regen of niet gewoon fietsen,dat is een goede instelling.En als je de hele dag langs een meer gefietst hebt,kan die regen wel uitblijven, want water heb je dan genoeg gezien.Ga zo door mannen!!!

• 02 Augustus 2010 - 08:56

Remmurs:

Ik heb het vandaag voor het eerst allemaal eens gelezen. Je maakt wat mee!!! Het gaat goed, merk ik. Ga zo door, veel succes en geniet er ook van. Zoiets doe je niet zo vaak, denk ik.

• 02 Augustus 2010 - 09:13

Ingrid Klazen:

Bedankt dat jullie ook nog een beetje aan het werkende volk denken!

Geniet van jullie route vandaag.

• 02 Augustus 2010 - 13:45

Ireen:

Hee sander en Briene!
    Na een weekje vakantie heb ik even de tijd gehad om alle verslagen te lezen!
    super verhalen en dingen die jullie meemaken.
    jammer van het ongelukje in duitsland van chuckie maar ook dat is goed gekomen.
    meevallers en tegenvallers heb je altijd.
    zet hem nog op!
    jullie zijn al over de 1000 km en lopen een dag voor.
    helemaal toppie!

groetjes!

• 02 Augustus 2010 - 15:24

Wendy De Swart:

Al over de 1000 km! Goed bezig heren! :d Geniet maar van de mooie route langs het meer vandaag! En hou vol ;) Jullie gaan als een speer!
    Groetjes vanuit het nu ook regenachtige Gils!

• 02 Augustus 2010 - 17:52

Els:

Hé stelletje bikkels! jeetjs wat hebben jullie al veel kilometers gemaakt zeg, niet te hard gaan hé? :) anders vergeet je links en rechts van je te kijken naar al het moois dat jullie voorbij fietsen. er zitten trouwens 80 calorieën in een glas bier, dus jullie kunnen er heel wat drinken per dag :) geniet lekker verder! xx

• 02 Augustus 2010 - 19:03

Ad:

Het heeft ff geduurd maar nu heb ik jullie verslag helemaal in één keer gelezen. Super, mannen, toch op begin wel net iets te veel regen en dan toch zulke afstanden afleggen. Héél knap. En dan t slag(je) in het wiel. das ff balen maar je ziet, alles komt weer op zijn pootjes terecht.En die calorie-vreter. Zorg ervoor dat je op tijd een pint vat anders houd je niets over. Hij was toch al zo smal voordat ie vertrok :)
    He, mannen, houd je taai en ontzettind veel plezier samen. Ik volg jullie